ROCKSTAR THERAPY

EVENT_A

ROCKSTAR THERAPY

Udruga DOMI u suradnji s Rock Star Therapy LLC (Charlottesvvile, Virgina, USA) organizira četverodnevnu interaktivnu edukaciju (ukupno 40 sati) namijenjenu svim stručnjacima koji profesionalno rade s djecom, koja obuhvaća 4 modula različitih pristupa, modela, vještina te terapijama koje po prvi puta predstavljamo u Hrvatskoj.

 

  1. MODUL, četvrtak 27.6.         ZONE REGULACIJE
  2. MODUL, petak 28.6.             1,2,3 PRISTUP, INTERACTIVE METRONOME, VIDEO MODELING
  3. MODUL, subota 29.6.           SP.OT CO – TERAPIJA
  4. MODUL, nedjelja 30.6.        TERAPIJA U ŠKOLI

 

Predavači: Suzanne Dailey, M.S./CCC-SLP i Kerri Heilman, MOT, OTR/L

 

Cijena edukacije

  • rane uplate do 1.5.2019.     3000,00 kn
  • uplate nakon 1.5.2019.       3300,00 kn

Moguće plaćanje na rate, prema dogovoru, uz uvjet uplate zadnje rate do 1.6.2019.

 

Prijave na email: udruga.domi@gmail.com

Broj polaznika je ograničen!

 

MODUL 1   |   četvrtak 27.6.

 

Zone regulacije su sistematski, kognitivno bihevioralni pristup koji koristimo kako bi naučili samoregulaciju, tako što kategoriziramo različite osjećaje i stanja uzbuđenosti u 4 zone različitih boja: CRVENA,ŽUTA, ZELENA i PLAVA. Zone regulacije i njihov okvir rada osiguravaju strategije kako naučiti dijete da postane svjesnije i neovisnije u kontroli svojih emocija i impulsa te da bolje upravlja svojim senzornim potrebama i poboljša sposobnost rješavanja konflikata. Obraćajući pažnju na glavni problem koji leži u emocionalnoj i senzornoj regulaciji, izvršnim funkcijama i socijalnoj kogniciji, ovaj okvir rada osmišljen je kako bi pomogao djeci da se mogu samostalno, neovisni o nikome i ničemu, regulirati. Zone regulacije koriste „SOCIJALNO RAZMIŠLJANJE“ TM (www.socialthinking.com) koncept i mnogobrojne vizualne da bi podučili dijete u prepoznavanju svojih osjećaja/stanju uzbuđenosti/svjesnosti i na koji način njihovo ponašanje utječe na njihovu okolinu, i da nauče koje alate mogu koristiti da bi mogli upravljati svojim osjećajima i stanjima.

 

MODUL 2   |  petak 28.6.

 

1,2,3 pristup učenja redoslijeda, rješavanja problema, završavanja pojedinog zadatka olakšava prelazak s jedne stvari na drugu, a sve se radi s lijeve na desnu stranu.

Interactive Metronome® (IM) je evidence-based procjena i uređaj za trening koji mjeri i poboljšava sinkronizaciju živčanih impulsa među ključnom živčanom mrežom za kognitivnu, komunikacijsku, senzoričku i motoričku izvedbu. Kako osoba aktivira triger istovremeno sa stalnim zvučnim inputom, IM tehnologija pruža istovremeni auditorni i vizualni feedback za milisekundni timing. Poznavajući da li osoba udara prije, poslije ili točno sinkronizirano sa zvukom, omogućuje osobi koja provodi trening  da napravi istovremenu online korekciju koja poboljšava timing i ritam tijekom treninga. Peer reviewed studies iznova potvrđuju važnost timinga i ritma za ljudsku izvedbu. Prema IM istraživanju, poboljšavajući neurotiming može rezultirati boljim funkcioniranjem u sljedećim područjima: pažnja, vrijeme obrade informacija, radna memorija, izvršne funkcije, samoregulacija, ekspresivni i receptivni jezik, čitanje s razumijevanjem i tečnost čitanja, matematika, funkcija gornjih ekstremiteta (Parkinson, Hemiplegija,CP, funkcija ruke), motorička koordinacija, atletska izvedba (golf, nogomet, košarka…).

Video modeling iznenađujuće je jednostavan koncept za podučavanje vještina s kojim klijent ima problema, a koji uključuje pokazivanje modela koji oni mogu pokušati i napraviti. Ono što je još zanimljivije , što ako je model koji gledaju su oni sami? To je ideja iza samo-modeliranja. Video modeling je način učenja ponašanja ili vještina koji uključuju korištenja video snimanja kao modela. Video samo-modeliranje je gledanje video snimke samog sebe u uspješnom izvođenju vještine ili ponašanja koje nam je postavljeno za cilj terapije. Osoba koristi tj. editira uspješne pokušaje koji su se dogodili tijekom terapije te iste slaže u jednu cjelinu. Koristi se kod osoba u autističnom spektru za učenje novih vještina ili ponašanja, kod motoričkih problema, kod djece sa problemom dispraksije i slično.

 

MODUL 3  |  subota 29.6.

 

SP.OT Co – Terapija (logopedska terapija i radna terapija istovremeno) novi je koncept rada u našem području. Logoped/RT Coterapija (SP.OT) je izuzetno učinkovita terapijska opcija posebice za djecu na autističnom spektru ili onu s poteškoćama senzornog procesuiranja. Radni terapeut koji ima završenu edukaciju iz senzorne integracije može pružiti značajne strategije za djecu koja imaju senzorne poteškoće. Te strategije mogu pomoći regulirati djetetov središnji živčani sustav za bolji pristup svojoj okolini za učenje novih vještina. Neka djeca izražavaju ponašanja koja se odnose na disregulaciju koja ometa implementaciju cilja i njegovo dostizanje zato što ne shvaćaju/doživljavaju jasno svoju okolinu(zvukove, miris, dodir). Co-terapija koristi se kako bi se poboljšala terapija, a ne da bi pružili manje kvalitetnu uslugu za dijete.

 

MODUL 4   |  nedjelja 30.6.

 

Osiguravanje terapije i rada u školi, način rada, strategije rada, pristupi koji se koriste i slične stvari vezane za uspješnu provedbu školskih obaveza pojedinca.

 

O PREDAVAČIMA

 

SUZANNE DAILEY, M.S./CCC-SLP

Magistrirala je na Penn State sveučilištu na kolegiju komunikacijski poremećaji, a završila je četverogodišnji studij psihologije i španjolskog jezika. Ima 16-godišnje iskustvo rada u struci (u školi i privatnoj praksi), s djecom starosti od 2 godine do osoba starije životne dobi.

Područja rada: artikulacija, fonologija, fluentnost, ekspresivni jezik, receptivni jezik, socijalni/pragmatični jezik, glas, neverbalna komunikacija, bihevioralno hranjenje.

Interactive Metronom certificirana terapeutkinja.

 

KERRI HEILMAN, MOT, OTR/L

  • Master’s of Occupational Therapy
  • Duquesne University
  • B.S. Psychology, Minor Biology, James Madison University NBCOT
  • Registered Member of AOTA
  • Adjunct Professor at James Madison University – Educational Foundations & Exceptionalities Department

Ima 18-godišnje iskustvo rada u struci (vanjskim pedijatrijskim ustanovama, rad u školi, rad u bolnici i rehabilitacijskim centrima). Radila je sa osobama od neonatologije do osoba starije životne dobi.

Certificirana u poljima: Interactive Metronom, rana intervencija, terapijsko slušanje, senzorna integracija, neurorazvojni tretmani (Bobath koncept), asistivni uređaji i tehnologija.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.